Rozwiązania
KLEVAS – zarządzanie flotą oraz planowanie i optymalizacja przewozów
KLEVAS to zaawansowane narzędzie dla firm spedycyjnych i transportowych do zarządzania przewozami ładunków całopojazdowych i drobnicowych oraz zarządzania flotą pojazdów. Stosować go mogą również firmy produkcyjne i handlowe, dysponujące własnym taborem pojazdów lub zlecające przewóz ładunków bezpośrednio przewoźnikom.
System KLEVAS:
- porządkuje obieg informacji,
- optymalizuje trasy przejazdów,
- pozwala ograniczyć do minimum puste przebiegi,
- ułatwia nadzorowanie terminów czynności obsługowych i wznowienia polis,
- ujawnia miejsca, gdzie powstają nadmierne koszty.
KLEVAS jest zaawansowanym systemem klasy TMS, umożliwiającym rejestrację zleceń spedycyjnych, konsolidację ładunków drobnicowych, przekazywanie zleceń transportowych dla przewoźników zewnętrznych i transportu własnego, a także fakturowanie i rozliczanie zleceniodawców oraz bilansowanie kosztów. Posiada narzędzia do raportowania danych według dowolnych parametrów. Jego możliwości można w pełni wykorzystać łącząc moduł zarządzania flotą z systemem monitoringu satelitarnego. Do dyspozycji użytkowników jest konfigurowalny moduł komunikacji z kontrahentami służący m.in. do:
- lokalizowania powierzonego ładunku,
- rejestracji nowego zlecenia on-line,
- informowania drogą mailową o podjęciu i dostarczeniu ładunku,
- kontroli jakości portfela zleceń.
Integracja z mapą elektroniczną pozwala automatycznie ustalać trasy przewozu, obliczać odległości między punktami trasy, weryfikować poprawność adresów oraz wizualizować położenie pojazdów na tle sieci drogowej.